Incidenten
De nieuwe standaard in IT-beheer. Als MSP-partner gaan wij verder dan eerstelijnssupport: van proactieve incidentenmanagementcontrole tot het onderhoud van legacy-systemen.
Registreren en aanpakken
Bij ons krijgt u geen standaard eerstelijnssupport, maar een gespecialiseerde aanpak via preventieve incidentenmanagementcontrole. In de wereld van IT- en technisch beheer is preventie de sleutel. Daarom is incidentenmanagement een vast onderdeel van onze MSP-dienst. Ons ervaren MSP-team focust op actieve monitoring en neemt voorzorgsmaatregelen om het aantal incidenten te minimaliseren.
Elk incident, hoe klein ook, wordt zorgvuldig gedocumenteerd en geanalyseerd. We registreren het incident, beoordelen de impact en stellen het prioriteitsniveau vast. Vervolgens wijzen we de juiste middelen toe om het probleem snel en effectief op te lossen. Dit is niet zomaar incidentenmanagement; dit is een aanpak waarbij versiebeheer en diepgaande analyse samenkomen.

Alle voordelen van softwarebeheer
Een soepele werking van bedrijfsprocessen, het totaal ontzorgen van uw softwareomgeving en tevredenheid bij de eindgebruikers.
Advies op maat
Monitoring
Incidenten
Request for Chance
Trots op onze partners




Beheer van legacy applicaties
We begrijpen dat niet elk legacy-systeem hoog op de agenda staat om vervangen te worden, maar het moet wel operationeel blijven. Ontbreekt het u aan eigen kennis, capaciteit of gemotiveerde medewerkers om hier aandacht aan te besteden? Laat dat maar aan ons over. Als MSP-partner nemen wij die zorg uit handen en zorgen wij ervoor dat zelfs uw meest hardnekkige legacy-systemen soepel en efficiënt functioneren.
